3. jūnijā Tele2 Rīgas velomaratons

832

Svētdien, 3. jūnijā, 11. novembra krastmalā tiks dots starts gada lielākajiem riteņbraukšanas svētkiem galvaspilsētā – Tele2 Rīgas velomaratonam, kurā aicināti startēt gan individuāli braucēji, gan ģimenes un kolektīvi. Velomaratona ietvaros arī notiks Starptautiskās Riteņbraukšanas savienības (UCI) sacensības Rīgas Grand Prix, kurās startēs 15 riteņbraukšanas komandas no dažādām pasaules valstīm. Vienlaicīgi tiks arī izcīnītas Latvijas U-23 čempionātašosejas riteņbraukšanā medaļas.

Starts starptautiskajām Rīgas Grand Prix sacensībām tiks dots plkst. 10.00. Uzreiz pēc viņiem 10:05 sacensību distancē dosies Credit24 Sporta distances dalībnieki. Plkst. 10.10 braucienu uzsāks Tautas distance, savukārt 14.30 – Ģimeņu distancesun Parādes brauciena dalībnieki. Īpašā kultūras programmā plkst.12.15 par godu sacensību dalībniekiem un līdzjutējiem uzstāsies starptautiskā Eirovīzijas konkursa dalībniece Anmary kopā ar pianistu Kristapu Krievkalnu un populārā mūsdienu deju grupa Most wanted.

Dalībniekiem ieteicams savlaicīgi apskatīt starta sarakstus, vai viņu vārdi un uzvārdi atrodas tajos, kā arī izvēlēta pareizā distance. Tāpat organizatori aicina rūpīgi iepazīties ar sacensību programmu, vietas izkārtojumu un trašu shēmām. Detalizēta informācija par sacensībām: www.velo.lv
Lūgums iepazīstaties ar satiksmes ierobežojumiem sacensību laikā! Informācija pieejama šeit.

Sacensību dalībniekiem starta  numurus būs iespējams izņemt 1. un 2.jūnijā Tele2 centrā Merķeļa ielā 21 vai arī sacensību dienā reģistratūrā no plkst. 8:30.

Sacensību direktors Igo Japiņš visiem sacensību dalībniekiem iesaka ņemt līdzi distancē:pudeli ar ūdeni vai dzērienu,nelielas uzkodas (pēc lietošanas nemest uz ceļa iepakojumus),pumpi,rezervas riepu vai kameru. Iesakām vilkt velo cimdus. Lietus gadījumā kabatā ieliekat lietus jaku, kura pirms finiša jānovelk lai atsegtu numuru.

Tāpat Igo Japiņš aicina ielāgot 3 drošas braukšanas pamatprincipus:

1.)    distancē ievērojiet taisnvirziena kustību. Ja trasē sev priekšā redzat šķēršļus, brīdiniet pārējos braucējus, paceļot roku, bet nekādā gadījumā strauji nebremzējiet! Tādējādi var izvairīties no sadursmes ar aizmugurē braucošajiem;

2.)    ievērojiet pietiekamu distanci no citiem braucējiem – sānos, priekšā un arī aizmugurē! Tas palīdzēs izvairīties no masu kritieniem;

3.)    turieties pretim masu psihozei, uzturiet mierīgu braukšanas tempu no maratona sākuma līdz beigām, ievērojot principu „lēnāk brauksi, tālāk tiksi”.

Tiekamies 3.jūnijā Krastmalā!

LEAVE A REPLY